
Онлайн співпраця


Онлайн-співпраця може включати: спілкування, обмін документами або даними чи використання певних програм.
Під час спільного використання документів учасникам можна призначити певний рівень прав. Право на редагування дозволяє редагувати зміст документа, право на коментування дозволяє додавати тільки коментарі. Право на читання надає можливість лише перегляду документа.
Пряма співпраця з документами (як-от, у Google Workspace, Microsoft Office) є ефективнішою, ніж надсилання цих документів один одному як вкладення електронної пошти. Під час співпраці вони постійно зберігаються з можливістю перегляду/відновлення історії. Користувачі бачать, у якій частині документа хто та що редагує. Використання під час редагування має також режим модифікації, де запропоновані зміни можна порівняти з оригінальною версією та схвалити/відхилити.
Для швидкої передачі інформації використовуються чат-програми, довші та більш офіційні повідомлення тим не менш люди відправляють через електронну пошту або завдяки (відео)дзвінкам (як-от, через програми Google Meet, Microsoft Teams, Webex тощо). Ці дзвінки також можуть бути груповими і можуть надавати, наприклад, спільний доступ до екрана учасників.
Для синхронізації та обміну файлами використовуються такі служби/програми, як Google Drive (Disk), OneDrive, Dropbox, iCloud тощо.
Відносно широкі можливості онлайн-співробітництва та спілкування люди також використовують працюючи вдома.
Закрити