Znaiemo informatyku
Перейти до вправи:
Вибір
Перейти до теми:
Історія штучного інтелекту
Розгорнути на весь екран
Практикуйтеся без обмежень

Ваша кількість відповідей на день обмежена. Для збільшення ліміту або отримати доступ до аккаунту з ліцензією, будь ласка, увійдіть в систему.

Увійти в систему
Переглянути підсумовування теми
M4U
Поділитися
Показати налаштування вправи

QR-код

QR-код можна відсканувати, наприклад, за допомогою мобільного телефону, щоб перейти безпосередньо до цієї вправи або набору прикладів.

Код / коротка адреса

Трисимвольний код можна ввести в рядок пошуку, він також є частиною скороченої адреси.

Скопіюйте, клацнувши.

M4U

Налаштування вправи

Зверніть увагу, що налаштування дійсні лише для цієї вправи та предмету.

Історія штучного інтелекту

До 1950 року

  • Карел Чапек написав п’єсу R.U.R, де вперше вжито слово «робот» (1920).
  • Перші комп’ютери, які використовувалися головним чином для обчислень під час Другої світової війни (наприклад, для дешифрування).

1950-1960

  • Алан Тюрінг пропонує тест машинного інтелекту (тест Тюрінга), де людина повинна розпізнати, чи спілкується вона з комп’ютером чи людиною.
  • Основи штучного інтелекту як науки, перші принципи алгоритмів штучного інтелекту.

1960-1970

  • Перші чат-програми (як-от, Eliza).
  • Перші програми, які грають у настільні ігри (наприклад, шашки чи хрестики-нулики) на аматорському рівні.
  • Перші самохідні роботи (як-от, Shakey).
  • Основи обробки природної мови.
  • Основи розпізнавання зображень.

1970-1990

  • Зниження початкового оптимізму щодо штучного інтелекту, зменшення фінансування (період, який називають «зимою АІ»).

1990-2000

  • Інтернет та веб-розробки, використання штучного інтелекту для пошуку.
  • Програма Deep Blue перемогла гросмейстера у партії в шахи.
  • Безпілотні автомобілі, які можна використовувати в обмежених умовах і під контролем.

2000-2010

  • IBM Watson перемогла людей на Jeopardy! (гра-вікторина).
  • Розробка рекомендаційних систем (Netflix, YouTube, Amazon).
  • Безпілотні автомобілі, які долають довгі позашляхові маршрути або реалістичний трафік (наразі без значного самостійного використання у звичайному русі).

2010-2020

  • Швидкий розвиток галузі «глибокого навчання» (використання нейронних мереж, навчених на дуже великих даних).
  • Практична обробка мови (як-от, віртуальні помічники Siri, Alexa).
  • Значне покращення в розпізнаванні зображень (наприклад, облич на фотографіях).
  • Перемога штучного інтелекту над людьми в інших іграх: го, покер. Можливість грати у прості комп’ютерні ігри («аркади»), засновані виключно на візуальному введенні.
  • Безпілотні автомобілі, які можна використовувати у звичайному русі.

2020-2030

  • Розвиток генеративного штучного інтелекту: створення зображень, генерація тексту, програми для спілкування.
Закрити

Історія штучного інтелекту (складне)

Вирішено:

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Дякуємо за ваше повідомлення, його було успішно відправлено.

Напишіть нам

Вам потрібна допомога?

Будь ласка, спочатку ознайомтеся з поширеними запитаннями:

Про що йдеться у повідомленні?

Повідомлення Зміст Управління Вхід до системи Ліцензія