Znaiemo informatyku
Перейти до вправи:
Переміщення
Перейти до теми:
Кодування та моделювання
Розгорнути на весь екран
Практикуйтеся без обмежень

Ваша кількість відповідей на день обмежена. Для збільшення ліміту або отримати доступ до аккаунту з ліцензією, будь ласка, увійдіть в систему.

Увійти в систему
Переглянути підсумовування теми
M22
Поділитися

QR-код

QR-код можна відсканувати, наприклад, за допомогою мобільного телефону, щоб перейти безпосередньо до цієї вправи або набору прикладів.

Код / коротка адреса

Трисимвольний код можна ввести в рядок пошуку, він також є частиною скороченої адреси.

Скопіюйте, клацнувши.

M22

Векторна графіка

У векторній графіці зображення створюються з геометричних фігур, наприклад, багатокутників, кіл, кривих, ламаних ліній тощо. Також у векторному форматі можна описати й текст. Окремі об’єкти характеризуються різними числовими та текстовими параметрами (наприклад, положенням у системі координат, розміром, кольором). Щоб переглянути векторне зображення, комп’ютер повинен інтерпретувати текстовий опис об’єктів і кожного разу відтворювати зображення. Завдяки векторному опису об’єктів векторні зображення можна легко збільшувати і зменшувати без жодної шкоди для якості зображення.

Векторні зображення часто зберігаються у форматі SVG. Текстове представлення простої форми у форматі SVG може виглядати так:

<circle cx="60" cy="60" r="55" fill="green" />

Спочатку ми визначаємо тип об’єкта: circle означає коло англійською мовою. Нижче наведено різні параметри, які точно визначають, як має виглядати це коло. Параметри cx і cy визначають положення центра кола в координатах (60, 60) на зображенні. Параметр r визначає радіус кола, а колір заливки вказано як зелений у параметрі fill. Таким чином, відтворене зображення буде виглядати так:

У форматі SVG можна закодувати багато інших типів об’єктів, наприклад rect (прямокутник), polygon (багатокутник) або line (лінія). Для кожного типу об’єкта ми задаємо різні параметри: наприклад, визначаємо розмір прямокутника за його висотою та шириною. Однак, якщо ми збираємося створювати власні векторні зображення, не обов’язково писати все текстом – є комп’ютерні програми, які дозволять нам працювати лише з об’єктами і писатимуть текстовий код за нас.

Закрити

Векторна графіка (середнє)

ОчиститиНе знаю ОцінитиРішенняНаступні  »

Вирішено:

ЗВ’ЯЖІТЬСЯ З НАМИ

Дякуємо за ваше повідомлення, його було успішно відправлено.

Напишіть нам

Вам потрібна допомога?

Будь ласка, спочатку ознайомтеся з поширеними запитаннями:

Про що йдеться у повідомленні?

Повідомлення Зміст Управління Вхід до системи Ліцензія